torsdag, november 05, 2009

Savn

Kjenner at jeg savner venner, alle som er vekke for å studere. Det er så rart, vi som alltid var med hverandre, det gikk ikke en dag uten av vi så hverandre, med mindre vi var vekke på ferie.
Jeg er fullt klar over at det er slik livet er, men samtidig er det rart. Det har vært slik lenge, men i kveld slo tanken litt ekstra ned, så hvorfor ikke blogge.

Kjenner at jeg gleder meg til juleferien, til at folk kommer hjem, og forhåpentligvis livet er litt rolig og tiden strekker til.

Har veldig lyst at mine venner, som jeg er stolt av og som jeg er utrolig glad for at er en del av mitt liv, skal bli kjent med Matilde. Ikke minst at Matilde kjenner dem og er trygg på dem. Vi får sitte litt med album og øve på navn til juleferien....

Gleder meg så utrolig mye!!!!!!

Ingen kommentarer: