onsdag, oktober 21, 2009

Jakten på den perfekte lappen


Nå kommer skattejakten. For å gjøre det litt kjekkere å legge seg, tenkte vi at vi skulle gjøre senga til noe spesielt. Så vi skulle ut å kjøpe en bamse som bare skal være i senga, som venter på henne til hun skal legge seg. Så vi gikk på Toys are us for å finne en bamse med den perfekte lapp. Matilde tok oppdraget seriøst. Hun fant en bamse, snudde den rundt, kjente på lappen og la den tilbake hvis den ikke var godkjent. Ingen og da mener jeg ingen av bamsene hadde en dobbel lapp (og de hadde mange lapper). Ergo, ingen ble godkjent. I ett desperat forsøk på å finne noe med dobbel lapp kom jeg over noen penal av ole brum & co i pelsstoff. Det var en slager. Og Nasse Nøff fikk være med hjem.



Det var jo tross alt dobbel lapp + glidelås. Kan livet bli bedre.

3 kommentarer:

Jeg er Kristine sa...

Fantastisk! Så søt liten frøken, som bare måtte kose litt med lappen i jakken!

Cathrin sa...

hehe:D då vett eg d te en gang eg finne på å kjøba någe te na:D

Anonym sa...

hehe aah saa store hu e blitt! :)

Lisbeth