onsdag, april 01, 2009

Ting forandre seg, livet e i stadig bevegelse

Livet består av både forutsigbage og uforutsigbare ting. Når me fekk Tassen hadde eg aldri trodd at me kom t å gi an fra oss. Å eg brukte utrolig mange tima på å trena an opp t å bli ein hond me faktisk ville ha og som funka bra i alle situasjoner, an blei perfekt. (utenom sutring når an måtte stå i bånd utfor hos folk)...


Nå har Tassen flytta t ein familie på Godalen, tror og håpe an har/får d bra! Eg e masse gla i an.

Disse dagene har vert ganske kjipe, d mangle någe uten hond. Ingen som komme å hilse på oss når me komme hjem.
Men allikavell e eg gla. Eg går me ett savn øve verdens beste hond, men samtidig e ting bra. Eg har verdens beste mann å ei herlige datter som bare e best.

Har hatt ein fantastisk dag. Me va ude å vippa itte middag. Eg å Matilde satt på ei sia, Arne på den andre. Matilde skratt lo å me lo. Ka kan ver bedre å hørra enn ein skikkelig oppriktig barnalatter.

Eg elske livet!!!!!!!!!!!!!!! Takk Gud

3 kommentarer:

BøeFjeldberg sa...

Trist at dere måtte gi fra dere Tassen. Han var utrolig herlig å søt;) Håper han får det bra i det nye hjemmet. Virker som om du har det godt på tross av. Det er godt du ser lyst på livet;) Klem

Cathrin sa...

Eg håpe du får d greit uten... d vil jo gjørr dagane dokkas mye lettare... å Godalen e jo isje kjempe langt vekke, så dokk kan vel kanskje få låna an av å te?

Maria sa...

der e ingen ting som e bedre enn opprektig barnelatter :)