onsdag, mars 04, 2009

Oppdatering - faktisk

Eg sidde nå på jobb å lese litt blogger, har akkorat vert i ett møde å ska i ett nytt om ett kvarter, så då va d lide vits å gå hjem. Så kom eg på at eg kan jo faktisk oppdatera bloggen min sjøl og, ny opplevelse.

For tiå går dagene i same tralten. Matilde, jobb, Matilde, middag, kansje jobb, kansje ei våken jenta som har lakenskrekk og evt tur me mindre eg fekk gjort d litt tidligare på dagen (avspasseringen er verdens beste oppfinnelse). De kvellane eg har fri bruke eg t å strikka å se på tv sammen me min kjære.

D nyaste prosjektet e garderobe skap t soverommet vårt. Nå står d 2 store skap dr å ett lide, å de går sje opp t taker så me miste litt høyde der. Eg har tegnt ett nytt som jørr at arne kan få plass t pc'en inne i skapet så me sleppe å ha ein stor (å den e stor og den) kontorpult på rommet som egentlig e for lide i utgangspunktet. Tror d kan bli stilig. Satse på at me bare kan kjøpe plater å jørr alt sjøl, å me kan jo bare bruka någe gardinopplegg som forheng. Eg satse hvertfall på å få ett litt koseligare soverom ittekvert. Mn nå kalle jobben igjen, lucky me.

Ingen kommentarer: