mandag, april 16, 2007

Ultralyd :-)

I dag sto eg altså opp kl 7.00 d va tidli mn utroli lett å stå opp i forhold t ke d pleie å ver. Grunnen t d va jo såklart at me sko på ultralyd 8.10...
Verken eg eller Arne tenkte d sko ver så mye kø så d va, så itte å ha prøvd ut mange veier bak hanasenteret å opp mot austrått, fant me ud av alle veiene sto stille, så me parkerte hos faren t Arne så jekk me ner t Sandnes, dr me sko på ultralyd.

På ultralyden såg alt heldigvis bra ut. Ongen sparka å romsterte inni magen. I begynnelsen va d litt vanskeli å se så mye for an låg heilt sammenkrølla. Akkorat som ein ball. Knenå va så å sei i pannen, å tedene va øve håve å litt bak håve. D såg ganske komisk ut, å sje så veldi behagelig.
An som tok ultralyden pirka veldi mye borti ongen får å få snudd an. Å d jekk itte kvert, men an va ganske stae...... hmmm d kan sje komma fra meg!
Ultralydmannen kom ittekvert fram t at d va ei jenta, å an sa an va 99,9%sikker på d, så me satse på d, hehe..... Så nå får Oda ett jente søskenbarn.

Terminen blei og flytta t 23sept. Så då har Arne veldi lyst å reisa på landkonferansen me jobben 14-16sept. Hvis an jørr d, håpe eg någen kan bo hos mg den helgå, hehe.

Men nå må eg stikka. Eg å Cathrin ska skifta dekk på bilen hennas så ska me ut me hondane....

4 kommentarer:

Ranveig sa...

Så koselig med jente! Det blir jo første jentesøskenbarn til Oda. Sikkert kjekt for henne... Bare spør om strikking... skal prøve å svare så godt jeg kan. Tror nok Kristine kan svare enda bedre da. Hos henne så ligger det jo endel linker og bilder av masse søte babyklær. Klem

Ranveig sa...

Og en annen ting... hvorfor heter bloggen din Dina, Tassen og Scott? Får ikke Arne være med?

Dina sa...

D foregår for mye i Arne sitt liv som eg sje får me mg, så an kan laga egen viss an vil, hehe... Men eg får jaffal me mg ke som skjer i Tassen å Scott sine liv...
Arne ville sikkert skreve masse om bil å sånn som eg sje forstår mg på.

Småen sa...

Kan passa på deg eg:D Me he jo så teken på d der m fødsel og sånt. Haha.