onsdag, februar 21, 2007

Gravid, sje liga kult

Heizann.
D e heilt rart koss ting forandre seg når enn bler gravid, har lissom hørt om folk så forklare koss de har hatt d, mn har aldri tenkt d sko ver så gale. Stakkars Arne alt e jo ans feil for tiå, ska sje ver lett. Tålmodigheten min e sje på topp.

Å av en eller aen grunn virke blærå mi mye mindre. konne trodd eg hadde urinveisinfeksjon. Men d sko visst ver normalt d og. Så spise eg som ein helt, ganske godt, mn ko sunt d e i lengden vett eg sje. Må kansje tenka øve d og, mn d e jo stress.

Å viss d e andre som slide me nattesøvnen e eg våken å klar for action, eg sovne rondt 6 når arne går på jobb.

Jaja har sje så mye å skriva egentli, e så slakk at d skjer sje så mye for tiå. Glede meg veldig t eg ska t legen 1mars på kontroll, d bler lissom litt betryggande. Då bler d nok ny oppdatering.

Ingen kommentarer: