onsdag, november 22, 2006

blog

tenkte eg sko laga n blog som eg kansje oppdaterte litt oftere enn den gamle. har aldri vert heilt inni blogglivet, så d e kansje på tide.

ein liden oppdatering på mitt liv....
har tatt ett friår år. godt å sleppa skole litt. så eg jobbe litt å bruke mye ti på å trena Tassen, vår "lille" valp. an e 5 måna nå. har et håp om å bruka an i lydighetskonkurransa ein vakker dag. Den andre honden Scott, e bare kosehond å turhond. sje ett stort lydighetsmateriale. men søde e an jaffal, d e jo forsåvidt Tassen og.

glede mg t Camilla komme hjem å får hond, då bler d masse tur å trening. någen så vil ver me så e d bare å sei ifra.

så sånn va d. nå sidde eg å Cathrin å se på cold case, så eg må nesten fylla me på d.

2 kommentarer:

Cathrin sa...

hehe cold case va bra i dag jah.. åsså sovna eg isje en gang:D

Dina sa...

Garanti på at cold case e bra->viss Cathrin sje sovne.